ÅRSDAGEN!

När jag ändå är i farten och försöker snappa upp vad som har hänt sedan sist kan jag ju också passa på att berätta om min och Simons årsdag! 13/10 vare!
 
Vi hade sedan länge bestämt att vi skulle hitta på något i Växjö. Anledningen till det var att jag egentligen hade halvdag i skolan på vår dag (fy, vad dåligt och delvis därför jag hoppade av. SKOJA, haha.) Nej, men även fast jag hoppade av tänkte vi att vi ändå kunde ha kvar Växjö i planerna. Så, vi åkte och badade på äventyrsbadet. Fick sån Turkietnostalgi och bara kände badbehovet så varför inte? ;) Det var ju mys och lite bubbelbad för våra kassa ryggar gjorde succé!
 
Efter badet åkte vi till Samarkand och shoppade lite. Jag köpte lite nytt smink och Simon blev en skinnjacka rikare. Hungern smög sig snart fram och vi lämnade köpcentret. Vi brukar alltid äta bakad potatis när vi är där, men på vår årsdag kände vi att vi ville lyxa till det lite så vi åkte in till stan för att leta upp en fin restaurang. Lyckades jättesnabbt. Tog första bästa men den såg asfin ut och vi ångrade inte vårt val.
 
Sicken mysig jacka/kofta jag också hittade. Som ett lamm! Haha, men köpte inte den...
 
Mmm, supersmarrigt! Vi tog samma rätt, och det kändes helt rätt! ;)
 
"Ska jag köra hem, så slipper du köra i mörker?" undrade Simon, innan han fortsatte: "Eller vi kanske ska checka in på ett rum och stanna över natten?" Tror han skojade, men det gjorde inte jag för det var ju min present till oss! Haha!
 
 
 
 

 
 
 HILMA BRA HELG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0