Flyttar hemifrån

Jaha, då har det blivit dags för mig att flytta. Mitt blivande hem försvinner på torsdag, men har redan fått ett nytt, så okejdå. (HAHA lite att ta i kanske men så hade det mycket väl kunnat låta för x antal år sedan)
 
 
Sista meningen högg väl ändå lite i hjärtat. Inte bara hos mig utan oj vad det spred sig? Lite som förr... Men åh, hur många timmar (ÅR?) haha har man inte ägnat där? Och hur mycket glädje har den sidan inte spridit? Forumet, gästboken och framför allt - alla svar från Darin. Åh, det finns så mycket och jag kommer så väl ihåg när allt började. 29 oktober 2004 och jag blev medlem samma dag sidan kom. Så såg den ut såhär ju:
 
 
Aw, scannat från en OKEJ-tidning ellernått... Men ah, d.se/d.nu har spridit så mycket lycka hos så många. Vi som har varit där förstår väl och ni vet väl, så behöver knappast förklara. Ni som inte varit aktiva tycker bara detta är tramsigt, så stannar väl här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0