VÄSTERÅS

Heej å håå det va inte igååår. Blogg.se hann visst till och med byta design mellan mina uppdateringar här, hehe. Men! Givetvis måste jag berätta lite om Västerås. Hade egentligen inte tänkt att jag skulle åka dit men så berättade Frida för några veckor sedan att hon skulle åka ner till Stockholm och springa tjejmilen. Jag sa att det var synd att det inte var en vecka senare, för då skulle vi kunnat ses och kolla Darin igen. Han skulle ju avsluta sina sommarspelningar där. "MEN JAG KOMMER!" sa Frida och bara några minuter senare hade hon bokat tåg ner. Tåååg från Kiruna, ojssch.
 
Jag tog tåget upp till Norrköping, där jag bytte tåg och åkte till Västerås. Ny stad man aldrig varit i. Samma för Frida som kom en timme efter mig. Hon har små planer på att kanske flytta till den staden någongång så det kunde ju inte bli bättre. Hihi ;) Vi checkade in på hotellet vi skulle bo på, oh, bara ett par hundra meter från konserthuset. Ja, denna konserten var inomhus i ett konserthus med sittplatser - det var ju inte heller igår liksom. Wiho. Hann spana in stadens olika shoppinggallerior och käka pizza innan konserten. Det kändes superägt att sitta där igen. I väntan på Darin, på rad 1 dessutom. Och konserten gjorde oss knappast besvikna. Som "extranummer" kallade Darin upp alla på scenen för att han ville ta en bild med alla fans. Haha, kaos? Och nu har man alltså varit på scenen en tredje gång. Hehe...
 
Lördagen bjöd sedan på hotellfrukost (MUMS!) och ännu mera shopping innan kvällen kom och jag och min tvilling fick säga farval. Buhu, aldrig kul... :/ Nästa gång vi ses vet vi ju inte när det blir, men kanske får jag ta mitt pick och pack och hälsa på henne snart? ;D
 
 
 Yää!
 
Utsikt från vårt hotellrum. Den stora bruna byggnaden til höger är konserthuset. Najs!
 
<3
 
 
 Åh, sånna här biljetter var också himla länge sen! x)
 
 Taggade inför konserten!
 
Man kunde ju inte klaga på avståndet ;)
 
Woho. Blir bara en bild så länge. Kommer kanske mer sen, men det var så mörkt och svårfotat så jag prioriterade att filma istället.
 
Vi träffade även på Darin i mörkret en snabbis.
 
 Tack för en ägd kväll och helg tjejooor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0