Klassikern - Frågor och svar 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jahadå. En sak jag minns är att jag åkte ensam till Jönköping och sov över för att söka in på SVF. Modigt för lilla mig ju och brukar inte åka iväg sådär själv och sova själv. (A)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, åt inte godis på hela året! Och kom på att jag räknat fel och är här med uppe i TRE godisfria ÅR!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njaee, men flera bekanta. ;P
4. Dog någon som stod dig nära? Nej! :)
5. Vilka länder besökte du? Gran Canaria med familj/släkt i januari och Turkiet med Simon i augusti.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Seriösa framtidstankar! x)
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 13/6 - STUDENTEN och 15/6 - BALEN. Såklart. Och såklart massa fler. Turkietveckan med Simon och vår årsdag 13/10.
8. Vad var din största framgång 2012? Min bok!
9. Största misstaget? Kommer inte på något, säkert många men känns ju onödigt att anstänga sig för att göra sig påmind av ett stort misstag. ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Drog på mig en rejäl förkyldning efter studentveckan, men annars har det la varit ganska lugnt på den fronten får man väl säga... :)
11. Bästa köpet? Nya kameran, Nikon D5100 och såklart... lilla LUDDE! ;D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor troligtvis.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mycket! Har nog aldrig lett så mycket som i juni månad. Helt galen månad med studenten och allt, och så födelsedagsfiranden och midsommar och Stockholmsresa och allt jag vet inte vad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Samtliga Darins och vissa av de andras tolkningar från Så mycket bättre. Säkerligen även Call me maybe.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt jobb och letat utbildningar och tränat......
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn låter väl som ett vettigt svar på den frågan.
18. Hur tillbringade du julen? Samma svar som i fjol; vaknade upp hos Simon och bytte julklappar med honom, sedan med familj och släkt hos mormor :)
19. Blev du kär i år? Nämen det var jag ju redan! :P
20. Favoritprogram på TV? SÅ MYCKET BÄTTRE!
21. Bästa boken du läste i år? Läste inte värsta mycket. Räcker det inte med att skriva en egen bok?
22. Största musikaliska upptäckten? Inget speciellt tror jag.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kameraväska. Haha, var la typ det enda paketet jag fick. Blev bara pengar annars. =)
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag minns...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Låg ute och stekte på en filt i trädgården med Simon som plötsligt kom på att han var tvungen att låna min cykel för att cykla och hämta ett paket till sin "mamma."
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja... som sagt inget år kan väl bli heeelt perfekt för någon liksom, men njae. Ändå varit ett toppen, spännande och lärorikt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0