God morgon!

Vaknade och tog upp min kära laptop. Vad länge sedan det var jag hade den, typ 4 dagar sen. Haha xP Skulle egentligen gått upp för två timmar sen tänkte jag men jag orkade verkligen inte. Tänkte nämligen ta en sväng till Turistbyrån och se hur det går för min övertagare av bloggen, men det ska jag fortfarande bara att jag ringde dit och frågade vilken tid och hon tyckte 14. Toppen, då kan jag sova tre timmar till! Neh, för jag måste träna. Ska jag göra det före eller efter? Beslutsångest. xD



Just det, kom på att jag någongång la ut en bild där man såg bilderna på mig och Darin lite halvt. Fick en kommentar om jag inte kunde lägga ut en närbild på dom. Haha bättre sent än aldrig! Klicka på den för att se större!



De senaste bildena är dock inte med. Får inte riktigt plats med fler. Borde köpa en hylla till =) Dock blir det för lågt att sätta den under och för högt över så i såfall får man flytta de två hyllorna lite åt ett håll innan och det vet jag inte om mina föräldrar är så peppade på. Ni vet spikhål, tapeter och föräldrar. Haha :D


Kommentarer
Postat av: Ida

åh shit va många gånger du har träffat Darin :O

2010-07-06 @ 10:38:18
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Hero

Emilia, gillar du darin eller... ? gah, är det Darin - t-shorte? :D me waaant!

2010-07-08 @ 21:00:48
Postat av: Emilia

Haha ja han är ganska bra tycker jag. =)

HAHA. Ahh en t-shirt som ja tryckt upp själv. Eller jag fick den när jag fyllde 12 år. xD Sover bara i den =D

2010-07-09 @ 17:57:35
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0