Daniel i Uddevalla

Yäää nu är jag hemma efter en heldag.. i Uddevalla tänkte jag säga, men inte riktigt. Var där i ca 3 timmar och resan dit var lika lång - och då bara på ett håll och från Halmstad dessutom. Men hallå jag klagar inte för det var så värt det! Ångrar inte en sekund att jag åkte. Ska sammanfatta dagen lite nu tänkte jag.

Tåget kom fram 12 ganska exakt. Klockan 13 skulle Daniel börja spela. Visst att det bara var 600 m till Museiparken, där han skulle vara. Lyckades ändå gå lite vilse men med lite hjälp på traven fann vi ändå hyfsat snabbt rätt ställe. Hann inte så mycket mer än att lösa biljetter och gå in och sätta oss på en bänk förrän självaste Daniel själv anlände. Han bara satte sig jämte scenen och satt där.. öhh fett länge. Övervägde om jag skulle gå fram eller inte men avstod. Det var så högt ljud från de andra som uppträdde så man kunde typ inte kommunicera utan att skriva "VAA?" efter varje mening. xP


Kan ni se honom? ;)











Rätt fin eller? :) Han spelade typ.. ah nästan en halvtimme. Sen gick han bara runt där inne. Signerade till ett litet barn (se nedan) haha ah och sen gick ett gäng tjejer fram så jag gled med! Fick min efterlängtade kram x) Fortfarande faschinerad över hur gott han luktade.



Frågade tillslut om jag fick ta en bild med honom. Då kollade han på klockan och typ suckade lite och verkade typ fundera men sen ba fattade jag att han drev och såklart fick jag det! Wiii. "Hur ska jag se ut? Ska jag se arg ut? Eller rolig?" "Du kan väl se.. glad ut?" xD Han frågade om han fick se bilden sen och det fick han ju. Den hade blivit lite mörk eftersom solen varit riktad fel så det blev helt mottljus så han tyckte vi skulle ta en ny och jag typ
"OKEJ :D"


Motljusbilden. Var värre i kameran, fast ah, kunde ju redigera den mycket mycket bättre med :D


Nya bilden. Tack Sofia som tog bilderna :D

Efter jag hade tagit bilden passade jag på att presentera mig som "DVD-Emilia". Haha nämen, ah för er som missat gjorde jag ett par DVD:er och skickade till honom på posten i början av året. Han hade efterlyst någon som ville ta på sig jobbet och spara alla klipp från hans tid i Idol och lite annat och tyckte det lät som ett perfekt jobb för mig som hade sportlov och inte hade något (annat) vettigt för mig. x) Han blev iallafall sjukt nöjd med resultatet och tillägnade mig värsta blogginlägget, Wie. Stör mig att jag inte minns exakt vad han sa men han frågade typ "Va, ere du? :D" O så bara gav han mig värsta mysigaste kramen och sa typ att det var skoj att ses och han var väldigt glad för dem. Hm :D Frågade om han inte hade nått nytt jobb till mig och han ba "Skriva låtar?" Haha skulle inte tro det. Tyvärr. ;)


Sen vare flera som ville ta bilder. Passade med på att fota dem med vet inte om det är okej om jag lägger ut dom. Kan ju dock lägga ut denna. HAHA hur kul?!


O denna för det fick jag lov att göra :D ;)


Skosignering!




Sen skulle han gå och käka men först blev det hejdå kramar till hela bunten. O när vi kramades sa han återligen nått om DVD:erna som jag inte heller kan minnas exakt. Åh vad sur jag blir. Men det var massa positivt! :D


Ah, sen hamnade jag på Donken med dessa filurer. Sofia, Anna och Sara. Andra små Danielfantaster, mycket trevligt!

Hemresan ska vi inte ens tala om. HAHA, glöm att jag ens sa något. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA vad va det där för bild när han signerar min sko.. ser mest klumpigt ut :')



du får gärna lägga ut bilderna på mig o honom, gör inget! :) haha!



UNDERBAR dag! :D

2011-07-30 @ 22:08:08
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Haha neej det såg jättebra ut (??) xD hahahaha kulish, la ut en nu :D ;)

2011-07-30 @ 22:35:50
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Ida

vem varu där meed?

2011-07-30 @ 23:04:26
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Åkte dit med mamma tillslut. (A) x) haha sen träffade jag andra där! :D

2011-07-30 @ 23:09:06
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: haha! ja jag addar dej!! :)

2011-07-30 @ 23:18:41
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahah xD härliga bilder! ;) älska bilden när han håller för mitt ansikte ;o HAHA

2011-08-01 @ 00:45:57
URL: http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0