Brandövning + Besök på Astrad

Onsdagar är min favoritdag! Har bara två lektioner, multimedia och engelska och slutar kl. 11 :) Idag hann vi även med en brandövning. Efter jag hade slutat idag cyklade jag till min förra skola för att sätta upp nån affisch om konserten på fredag. Pelle, vaktmästaren såg mig snabbt och ba "heej är du här för att sälja biljetter?" och jag ba "neeh för att sätta upp affischer" haha alltid nått om Darin lixom xD Fick en häftaffarat och satte upp. Massa kom och kollade på. xD Skulle gå ut och mötte Nils, före detta fysiklärare som inte ens hälsade ellernått utan ba "nej, Darin är inte här!" Aldrig någonsin under tiden jag hade honom komenterade han nått om det, svårt att få in Darin i fysik så det var ett av ämnerna han inte var med i. Tyckte bara det var väldigt komiskt att han kopplade som han kopplade, utan att ens hälsa. Allen såg mig i fönstret och vinkade in mig. Under tiden vi pratade kom Carol-Ann (före detta engelsklärare) och Mona (före detta SO-lärare) och hälsade. Carol-Ann stannade och pratade om hur allt var. Fick massa flashbacks av att vara där igen, men saknar det typ ändå inte... :) Bilder från brandövningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0