Glad Lucia



Glad Lucia på er! Bilden är några år gammal, hade ingen fantasi till någon ny. :P Brukade alltid göra sånna här kort på högtider och skicka runt på internet men har inte blivit av detta året. Synd. Får se till att göra nått sött julkort. ;P Idag hade jag tänkt börja om mitt youtubekonto. Som några kanske har märkt finns mitt gamla konto inte längre kvar. Det blev borttaget för jag hade laddat upp några tyska tvprogram med Darin för typ 2 år sedan och inte sett alla varningsmail eftersom jag hade registerat mig på min gamla e-post där jag aldrig läser mina mail. Så jag får väl skylla mig själv antar jag. x) Ha en trevlig dag allihopa :) Nu ska jag gå ut och gå en sväng med Anna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0