Måndag

Min lillebror är ett geni. Bara efter någon timme jag skrev föregående inlägg var datorn återställd. Vad skulle vi göra utan honom? xD I morse var det pappas dator som strejkade. 7.40 väckte han Alfred och 7.41 var datorn igång. Haha. Kom nyss hem, har tränat. Äntligen hade jag en sån bra träningsdag då allt går så lätt. :) Slutade tidigt idag. Hade min sista datorkunskapslektion någonsin dag. Slutade på toppbetyg. Najs. Imorgon blir det den sista långa dagen innan lovet. Men den blir verkligen lång. Vi ska bada på gympan. Usch, gillar inte. Men jag har beslutat mig för att vara med ändå. Kanske är lättare att simma när man är starkare? xD öhm. På grund av bad målade jag mina naglar bara tillfälligt. Rosa. Shit jag har inte haft någon färg på seriöst flera månader. Känns helt udda. Trodde aldrig jag skulle känna mig udda i nagellack. Haha ;P Det snöade föresten här idag. Typ första dagen den här vintern man faktiskt tvingas ta sig till skolan i snö.



Busungen Sofie ;D

 

Haha okej nu kan ni fundera på varför jag la ut en bild på en död fluga. Det kom inte med i inlägget ju. Men när vi satt och åt idag kom plötsligt en fluga och verkligen dök ner i min mat och kröp runt som bara den. ÄCKLIGT! Malin petade bort den och la den på bordet och sen bara dog den helt tvärt. Som om den fick en hjärtattack ellernått. För mig var det bara att hämta ny mat. Haha men ganska kul var det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0