Gott nytt år!

Jaa, gott nytt år på er! :) Tänkte göra en fin gott nytt år bild men i sökandet efter bilder fann jag dessa bilder. (Se nedan) xD Tog dom på Malta. Det var ju någon högtid där när vi var där så de smällde verkligen raketer hela tiden. Tänkte att jag kanske kunde få användning av dom på nyår.. och det fick jag ju ny. HAHA. På tal om Malta. Jag sprang faktiskt på en i Halmstad som var där samtidigt som mig. Vi fick ögonkontakt så jag hälsade. Hon kollade först helt konstigt på mig, sen jag ba "du var på Malta samtidigt som mig" hon ba "JAHA JAA.. HEEJ?! Vad gör du här? Hur är det? :D" Kul. Världen är liten ibland. Har hänt samma grej när jag var i Stockholm och Helsingborg. Coolt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha, jaa, bara 3 x)

Fast det har ju blivit betydligare fler än 3 alla åren, hehe. Snarare 3 gånger i veckan xD

2010-01-02 @ 12:01:47
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0