Bilder från helgen

Tja! Hoppas allt är bra med er! Här är det fint. Har bara lite ont.. öh vet inte ens var.. men vi hade iaf redskap på gympan idag (woho! :D) men jag typ lyckades ramla på nått mysko vis så nu har jag ont när jag andas. Men det har hänt förr, det går över om ett par dar. :) Lite syns det att jag har gått på gympa för ett antal år sedan. Ett tag var jag ju helt sönderstelnad men sen jag börjat träna är det annat resultat. Märkte det även när jag fotade idolerna. Förr orkade jag inte hålla kameran alls länge så hade jag värsta träningsverken dagen efter. Alltså, observera att jag står med armarna rakt upp i luften då, inte bara vanligt. Haha xD Lovade att lägga in lite bilder från helgen. Så här kommer några. Jag var alltså i Göteborg med Ida, och vi passade på att besöka Liseberg, julfan som hon är. Haha ;P Men det var fett fint! Jättekul och mysig dag!



 

 









 







 


Kommentarer
Postat av: Ida

Fredrik Kempe då?? HAHA

2009-12-08 @ 22:04:03
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0