Onödigt inlägg

Sitter här och kämpar med sorteringen fortfarande. Ska snart dra mig till sängs. Ska nämligen vara hos tandläkaren 9.15 imorgon så det blir att gå upp fett tidigt. Ska då kräva att de ska göra nått åt min glugg, fast det gör det väl inte imorn, får väl en ny tid. :) Ringde Sofie nyss. Typ "vad gör du?" "äh jag är ute och åker lite pulka" Jao men varför inte såhär dags? HAHA asså eh :D Knäppis :) Lägger in några gamla bilder jag fann vid sorteringen. :) Så kul att man har så mkt bilder ändå x)



050622 Tältparty - Sofie, Vezira, Angelica, jag, Jessica


050724 Halmstad - Jag, Angelica, Sofie, Jessica


060615 Skolavslutning - Emma, Venera, jag, Ida, Elisabet, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0