Shopping med Anna + Grattis Vezira!

Idag har jag varit med Anna på stan och letat efter kläder till julafton. Kan ju inte säga att vi gjorde några värsta fynd men vi hade en varsin påse när vi gick hemåt. Påvägen skulle vi gå till Mickes Musik och köpa nya stängar till Annas gitarr (ellernått) Det är ett mycket litet och trångt ställe. In genom dörren kom plötsligt en stor man. Jag kände verkligen igen honom, men kunde inte placera vem han var. Anna hälsade på honom, så jag funderade på om jag också kände honom. När vi kom ut kom vi fram till att det var Annas datakunskapslärare. PLING! Sofie har honom också och när de jobbade i PowerPoint gjorde Sofie Darins hemsida som sitt arbete, alltså att han loggade in så kunde man klicka in sig på hans profil och där fanns bilder på han och Darin som jag hade satt ihop åt henne. HAHA asså jag dör. Hon gjorde honom till värsta fanet. Synd att jag inte kopplade vem han var, då kunde jag hälsat. Men kul, han vet ju inte vem jag är. Tyvärr blev det inga bilder från våran shoppingrunda. Lägger in en bild på mig och Vezira eftersom hon fyller år idag. Grattis till henne! :D



Haha var detta den bästa bilden jag kunde hitta? I gympakläder och allt?
Haha jaa, varför inte lixom =)

  

O eftersom det är så härligt med bilder fick även några gamla bilder på mig och Anna komma med. I bildsorteringen kommer mycket kul bilder fram. Observera.. typ Erik Segersted i fönstret där uppe på sista bilden. Hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0