Hemsk cykeltur ;P

Åh shit *dör* Har just varit med om mitt livs värsta cykeltur. HAHA! Skulle till sjukgymnasten och pappa hade bilen för han jobbade så jag fick CYKLA! Sämre väder finns inte. Det ösregnade och blåste som bara den, men det fanns inget annat att göra än att ta ta på sig regnkläder och ge sig ut. xD Haha omg säger jag bara. Kunde lika väl cyklat utan skor också så vattentäta som de var! Kom fram precis när jag skulle vara där men hittade inte rätt våning. Det var så länge sen jag var där. Fick messa och fråga, givetvis försvann mottagningen. Men sen hittade jag tillslut, puh. Han tog bort alla låsningar, vad härligt. Har haft så ont i käken och ryggen den senaste veckan. AH, annars idag har jag inte gjort så mycket. Kom hem och gick och sov (ispererad av Idis, Ida*) skoja xD Men det har blivit för lite sömn de senaste nätterna. :P


Kommentarer
Postat av: Ida

MAN SÄGER IDA NU OKÄ?

och sova på eftermiddagen e det skönaste som finns haha!

2009-11-19 @ 19:23:37
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0