DARINDAG!

Vilken Darindag säger jag bara! :D Ingen kan väl ha missat, eller? DARIN TILL MELODIFESTIVALEN 2010! :) Vet typ inte vad jag ska börja, det har hänt så mycket. Nyheter bara strömmar in känns det som x) Hemsidan har bytt design, nytt skivbolag, han har skaffat offentlig facebook och klipp och intervjuer bara rullar in. :D OMG vet inte var jag ska ta vägen!!! :D WOHO säger jag bara!









Fick svar på facebook. Så kul jag bara skrev nått helt spontant sen typ 1 min senare fick jag ett mail "Darin har kommenterat ditt logginlägg" jag ba öh? xD Vill veta vart han ska vara så man kan åka dit ju! Åker till Örnsköldsvik om det behövs, men hoppas på Malmö eller Gbg. Dock är alla biljetter typ slut :( Genrepet i Globen ska vi till iallafall, så vi får hoppas att han kommer dit. Hm. Känns lite dumt att ta ut segern i förskott sådär, men det är en chans man måste ta. Och i värsta fall skulle nog biljetterna gå att sälja.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så roligt! HIHIHI :D <3

2009-11-03 @ 18:45:33
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0