Grattis Frida!

Sitter i skolan och väntar på att min sista lektion ska börja. Okej nu lät det som jag kommer sluta värsta tidigt men icke eftersom den är 3 timmar lång. xD Men kul så det gör inget =) Det snöar här, första snön. Gillar inte! Men nu vill jag tillägna ett stort grattis till Frida som fyller 16 år idag. Jag hoppas du får en toppen dag med massa tårta och presenter. ;) Gammal bild.




Det är knappt 3 år sedan vi började snacka men vi har kännt varandra hela livet. Vi är så lika - tvillingskälar. Varför ska du bo där uppe för?! Trots de där 170 milen mellan oss har vi träffats två gånger. Bara två? Det får det bli ändring på snart tycker jag allt. Det har varit galna saker som att åka till Liseberg i ösregn och till Stockholm över dagen men också två oförglömliga dagar. Jag är så glad att vi har hittat varandra, tack för att du tog dig tid att skriva till mig på d.nu påsken 2007 :) Twins now and forever <3 Love u!


Jag bär halsbandet och våra öronhängen =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men åhhhh Emilia! du är så underbar! Tack så hemskt mycket!

Jag är oxå så sjukt glad att vi har lärt känna varanndra, vet lixom inte vad jag skulle göra utan dej? Det är jättekonstigt att vi bara träffas TVÅ gånger , MÅSTE ändras på snaaart ja! Men tur..att jag blir äldre ändå..snart får jag besämma helt själv ;o =)) tvillingar föralltid! <3 Älskar dej!! :)

2009-11-05 @ 19:55:04
Postat av: Hero

Grattis Frida;)

2009-11-08 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0