Mot Stockholm

Kom nyss hem från skolan, har tagit ledigt. Aj min första frånvaro. Men nu är det så att Darin ska uppträda i Stockholm imorgon så vad gör man inte? xD Lämnade in ledighetsansökan till min mentor och han läste anledningen högt "åka till Stockholm..." lite fundersamt. Jag förklarade läget lite snabbt och han bara "Jaha, Darin, men det är ju lite skolarbete i det, det kan du använda i din Flashpresentation." Och jag ba "Hehe, ja, exakt, måste verkligen dit och fota till det ;)" *Ironi* Men ja fett kul, jag är taggad till tusen! Var typ 3 månader sedan jag såg Darin snart, sjukt ju. Och vad kul det ska bli att träffa Madde och alla :D Om en timme sitter jag på tåget. Blev ett sånt segt tåg, tog det billigaste möjliga så det blir 4 timmar själv. Underhåll mig gärna. ;D Åker från 14.00 - 18.00. HEJ PÅ ER :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0