Klippt mig



Började dagen med att klippa mig. :) Det behövdes verkligen. Mitt hår har varit jätteslitet ett tag, eller det var det visst inte, bara såg ut så. Förra gången jag klippte mig hade jag inte min vanliga frisör, och den nya frisören klippte typ ALLT med ett rakblad, vilket tog jättehårt på mitt hår. Tyckte faktiskt det var jättekonstigt att hon knappt använde saxen överhuvudtaget men nu fick jag också förklaringen till varför det sett så slitet ut. Kommer fortsätta se slitet enda till efter två till klippningar. Jaja that´s life. XD Alfred har precis lagat mat, både middag och efterrätt så nu är jag jättemätt! Nu kommer Anna en sväng, skriver senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0