Lov

Nu skriver jag bara för att slippa se det förra inlägget överst. Har egentligen inget att skriva, bara att jag tar sånt här väldigt hårt. För hårt. Spelar ingen roll vad det är egentligen, bara när man gör något för sista gången eller om man är på ett ställe för sista gången. Det är svårt.
Men man vet att tiden läker alla sår.



Höstlov. Ni får gärna underhålla mig på lovet. Har inte mycket planerat men orkar inte bara sitta här hemma och inte göra någonting, nej, måste ha kul. På torsdag ska jag med Sofie och Terese till Växjö och shoppa, hmm. Det är kanske det enda jag har planerat. Så hör av er om ni vill göra nått...


Kommentarer
Postat av: Idis

Hej din ledsna fisk! Om du har lust vet du att du alltid kan komma till Hstad =) Iaf nästa helg, då e jag leeedig. eller så kan ja komma till dej =) om du känner för något av det <3

2009-10-25 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0