Shoppingdag i Växjö

  

Dagen har spenderats med de härliga tjejerna Terese, Sofie och Annie. Vi hade bestämt träff på busstationen innan bussen gick, 9.40. Jag var där 9.36 men ingen av dem var där. Messade och frågade var de var och dom ba "Vi kommer snart, gå in i bussen så länge du" så ba stod jag och väntade på busschauffören. Det var lixom ingen där, allt var helt öde. 9.40 kom chauffören men fortfarande ingen Terese, Sofie eller Annie. Betelade och gick in i bussen iaf, så ba går jag bak i bussen så sitter de där och gömmer sig. BUSUNGAR! Hahahaha xD I Växjö blev det shopping, mest för mig och Annie då. Jag köpte några härliga koftor, eller bara härliga koftor typ. Haha xD Hemkomna från Växjö fick vi för oss att besöka Friskis och Svettis. (Ja, trots att vi var helt slut efter shoppandet så går vi och tränar) Terese och Annie hade dock inga gympakläder med sig så vi åkte hem till mig först så fick de låna av mig. Tyvärr fick de inte träna ändå. De hade inga kort och vi hade tolkat det som att det var gratis att prova på på höstlovet. De fick kolla på mig och Sofie, roande. xD Kolla in Terese rumpa nedan vettja ;)

 

Efter träningen åkte vi hem till mig igen och åt lite och de stannade i väntan på att Sofies och Annies mamma skulle sluta jobbet och hämta dem. Ah, jag hade en mycket trevlig dag, ett av lovets höjdpunkter! :)



Dagens inköp! x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, vad trevligt=)

åh, jag vil ochså ha slik Darin - byxor!! :O

2009-10-29 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0