Bild på mig

Äntligen var måndag och tisdag över. Bara den roliga delen av veckan kvar. :) September har börjat och det är 23 grader, oj vad härligt =) Till och med gympan var okej ute i det fina vädret x) Haha! Har lovat mig själv att träna i flera dagar nu, men skjuter upp det hela tiden. Men imorgon, jag lovar! Måste berätta om en kul sak på datorkunskapen igår. Läraren skulle visa någon sida med bilder som var fria att använda, så ba sökte jag på Darin. Kom upp 6 bilder från Pridegalan som jag inte hade sett innan, sen kom det även upp en bild på mig.
HAHA. Idis på en annan. Dom bilderna var det, inga fler. HAHA!

   
   

Bildtexter: "Darin for her bedroom wall"
"Darin doesn't need to sing...the girls scream anyway"

http://www.flickr.com/search/?ss=2&w=97469566@N00&q=darin&m=text


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdu! Haha, jag känner igen dig! Har typ sett dig på sommarkrysset när darin var där.. haha :). Kul!



Såg din blogg via bloglovin. Du är tydligen med på min sida.. "personer som gillar den här bloggen gillar också" haha :).



Allt bra?



/Micke

2009-09-06 @ 22:35:30
Postat av: [MICKESEGNA]

Haha, men vafan.. i förra försvann bloggadressen och namnet precis innan jag skicka :O! Men här e dom med :)!

2009-09-06 @ 22:36:41
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Postat av: Idis

haha äre hagerman som kommenterat där uppe?

2009-09-09 @ 19:43:50
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0