Min vecka + Skoldagen



MÅNDAG: LEDIG!
TISDAG: Engelska. Svenska. Matte. Gympa. Spanska.

ONSDAG: Multimedia. Engelska
TORSDAG: Spanska. Grafisk komminikation. Svenska. Medieproduktion
FREDAG: LEDIG!

Slapp vecka :) Men nu börjar proven komma igång. Det första är på torsdag, GKO. Matte och spanska nästa vecka. Idag har varit en okej dag, för att vara tisdag. Hörförståelse på engelskan. På svenskan räknade vi ut hur snabbt man bör läsa ut en bok beroende på hur många ord/min man läser och hur lång boken är. Sedan pratade läraren mest. Hon säger bra saker och är väldigt rolig att lyssna på tycker jag x) I läxa fick vi att tänka ut ett ämne vi vill hålla muntligt föredrag om. T.ex. något band eller artist kanske. Undra vad jag ska ta. Gillar inte sådana ansträngande läxor xD Matten gick vi vilse till och kom där med några minuter sent. Skolan är så stor, vi har inte lärt oss att hitta helt ännu. Och vi hade faktiskt salbyte. (a) Jag har aldrig gillat matte men fick upp intresset lite på nu på gymnastiet. Läraren vi hade de första veckorna var grym. Jag tyckte nästan matte var kul, men nu har vi bytt och det är tråkigt igen. På gympan spelade vi badminton. Något kul för ovanlighetens skull. :D Nu ska jag plugga glosor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0