Öppet hus

  

Idag var det öppet hus på Sunnerbogymnasiet. Slutade 15.20 och gick en sväng med Johannes innan samlingen, annars var jag där från klockan 8.00 på morgonen till kl. 20.00. Men det var ganska kul :) Mycket folk. Vår uppgift var att jobba i InDesign. Skulle göra ett dvd eller CD omslag och var indelade i två grupper. Jag var i första gruppen och blev helt inne det. Typ en kvart efter vår tid vid datorn var klar säger Terese som sitter brevid mig ba "åh, när ska vi gå?" så ba hade vi slutat och jag hade typ inte märkt nått, haha. Eller ja, sen bara gick vi och "minglade runt" lite. Kollade på andra program. Bland annat på Sofie som labborerade och ja, träffade massa folk. Detta gör att jag är ledig imorgon. :) !!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0