Skola + Träning

Tjuu =) Började dagen med Multimedia, långt pass, typ sådär 3 timmar. Fick ett fotouppdrag och jag och Terese gick ut tillsammans. 20 minuter innan vi slutade var vi långt ifrån skolan, hade lixom glömt tiden och fick lite smått panik. Skyndade oss tillbaka men när vi var där så var det helt öde. Vi antog att alla redan hade slutat och att vi var sena till nästa lektion. Ladda snabbt in bilderna och spang till skåpen och upptäckte då att vi inte slutade fören om en timme. Vi hade alltså kollat fel. Haha oj vad korkade vi kände oss. xD Sen upptäckte jag att jag tappat mitt linslock så vi var på jakt efter det och det slutade med att jag hade det i fickan. Haha så otroligt lyckat :) Efter skolan gick Sofie och jag till Friskis och Svettis och tränade. Sofie ska bygga muskler. xD ;) Bilder från skolan. Haha kolla Anton och Jonatan som bytte ansikte i Photoshop.

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0