Lärakännadag + Fotografering

Idag hade vi lärakännadag. Gjorde inte så mycket. Körde "Så ska det låta" spelade spel och kollade på Björn Gustavssons dvd. Haha dör vad kul han är x) Ganska slapp dag, slutade redan kl. 13.30 :) Hann även med att ta skolfoto. Har alltid haft problem när vi ska ta det enskillda fotot då fotografen bett mig luta mer på huvudet för jag hållt det snett, fast det kändes rakt för mig. Flera år gick och jag fattade inte hur det kunde vara så men det visade sig vara för min snea nacke. Men nu är det bra! Kom hem och åkte sedan ut på sjön med Johannes lite. 
Bild från sjön. Nu är det Idol, woho! :D Och Andra Avenyn! :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Så roligt att läsa din fina blogg! :)

Darin var ju grym på terazza!! yeah!!

2009-09-10 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0