Fotat dansgrupper

Eftermiddagen/kvällen spenderades i några olika danslokaler här i Ljungby. Var och fotade de olika dansgruppera som repeterar inför musikalen Almrock story. Tog sällskap med Klaudia som är med i dansgrupp 1 till första. Skulle ta mig till dansgrupp 2 på egen hand, hade bara fått en snabb vägbeskivning av Klaudia. Haha jag gick typ vilse så fick ringa mamma så fick hon hämta mig och försöka köra mig rätt... vilket inte heller gick så bra. Det slutade med att vi körde tillbaka till den första lokalen och tog med oss Klaudia därifrån och använde henne som vår GPS (ellernått). xD 





 Okej bara tog två av några hundratals bilder. Nu ska jag repetera lite spanska - miniprov imorn. :P God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0