Långpromenad

Kom nyss in från en lång promenad. Tänkte skriva med Anni men den började faktiskt med Anton. Haha coolt. Hur gick det till undrar ni då? Nä men följde Anton till bussen och sen mötte jag Anni. Känns som jag inte har gjort nått annat än gått idag. Skolan - hem - stan - halvvägs hem - bibblan - stan - hem. Jag fick faktiskt till och med skoskav. Haha kanske beror på mina skor i storlek 36. Kul kul. Jag tänkte äta nu så det blev ett ganska kort inlägg. Jaja, bjuder på några bilder på mig och Anni! :)






                                              
                                                                Foto: Ett Träd (jag skojar inte)


Kommentarer
Postat av: Terese

haha det får du gärna skicka det också ;D

2010-04-14 @ 19:08:18
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0