Lovets sista dag, bara helgen kvar...

så jag tog jag mig en rejäl sovmorgon idag. Men när jag vaknade och märkte att solen sken så fint ute flyttade jag ut i hammocken. Gud så härligt, bara lite molnigt. Tillslut vann molnen över mig så jag gick in och mig en dusch men gick ut sen igen. Kameran var med men exprimenterade mest lite med mina filter och sånt. Blev inga speciellt fina bilder. Kanske denna isåfall...



På eftermiddagen var jag ute med Anna på en minst sagt jobbig joggintur, men vädret var inte att klaga på. Kändes som sommar! =) Nu sitter jag här, nyduschad igen och väntar på en massage ;D Om bara pappa kunde bli klar någon gång x) Nu kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0