Skola + träning (måndag)

Måndag, en helt vanlig måndag. Har inte hänt så mycket värt att ta upp. Efter skolan gick jag och Malin till gymmet. Sofie kom med dit efter ett tag. (Efterlängtat) xD Ah... tränat ett bra tag och nu är jag hemma. Få se vad som händer ikväll... Kameran är kvar i skolan, orkade inte släpa med den till gymmet. xD Men ah... lägger ut två bilder frå mitt, Anni och Victors barnkalas 2000 eftersom Anni fyller år idag. HAHA.


Det var verkligen mina favoritkläder. Minns dom så väl. Haha, Anni, så sööt <3 :D


Äter korv. Haha hur får man idéen att ha sånna där tofsar? HAHA eehm xD


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, söt! :)



Sv: Hahaha, joo, det har du rätt i xD :D <3

2010-04-20 @ 09:33:11
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0