4 april

Tjaa =) Påsklunch hos farmor idag stod på schemat. Eller påskmat och påskmat x) Potais och kålpudding. Åh vad jag älskar min farmors mat! Spelar ingen roll vad det är, det är så gott allt hon gör! :D Hihi. Mina kusiner var också där. Sen åkte vi en sväng till pappas kusiner som var i stan. Hmhm ;P Hade kamera med mig, men minneskortet hade stannat hemma så har inga bilder från dagen. Haha misslyckat att släpa med på en kameran utan minneskort. xD

Imorgon kommer Sofie. Först blir det träning och sen ska handla och baka pizza. Spännande xD Vi ska göra den efterlängtade Malta-pizzan, med ägg och ärtor bland annat! :D




På grund av brist på bilder från dagen lägger jag ut en bild på vad jag köpte i Värnamo igår. Kanske inte framgår vad det är, men bättre än ingen bild alls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0