28/8 Löddeköpinge

Igår morse åkte jag ner till Lund där jag och Ida tajmat våra tåg så vi skulle mötas där efter jag bara varit där i typ 5 min. Från Lund åkte vi till.. någonstans och bytte till en buss som sedan tog oss direkt till Center Syd. 



Bara efter ett par steg in i köpcentret i Löddeköpinge såg vi scenen som var i full gång att fixas med. En av ljudkillarna kändes bekant. Han hade jobbat på Flashbacksigneringarna också och brukade alltid hålla på och skratta åt mig och Ida för vi var på endel. HAHA och nu ba "SHIET har ni inte tröttnat ännu?" :S Ska ni till Eksjö ikväll med då kanske?" Haha det roliga var ju att vi skulle det också.. jaoo. (A)

Isabell och hennes syrra kom förbi :D Vi satte oss och fördrev tiden med att snacka och käka :D Trevligt trevligt! Tillslut var det bara.. 20 ? minuter kvar till Darin skulle komma så då drog vi till scenen där de hade samlats massor med folk! :P Vi fann en plats lite till ena kanten bakom några små barn. =)

O nu låter jag bilderna tala :D x)







Vi skulle egentligen vara tvungna att dra strax innan 16 för att hinna med bussen till Lund (o vänta där 40 min på vårt tåg) men Idas snälla faster var där och erbjöd sig att köra dit oss så vi hann ta det lugnt och gå fram på signeringen och jaoo.. se allt helt enkelt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0