AlmRock Story

Almrock hade premiär i fredags. Almrock Story; en musikal som sattes ihop här i Ljungby för typ 20 år sedan. Det var jättesuccé och länge har folk tjatat på manusskaparen att de borde sätta upp den igen. Tillslut fick de som de ville och i februari var det audition. Jag sökte ju som mediaansvarig typ. Dock har det inte blivit så värst mkt med det. Har varit på ett och annat rep, fotat.. jo visst endel har det blivit ändå men kanske inte som det var tänkt. De skulle maila mina arbetsuppgifter men jag fick aldrig nått mail sedan började mitt sommarjobb och jag fick så mycket annat för mig så det blev inte av helt enkelt. Ändå fick jag två gratisbiljetter och idag var första dagen jag kunde gå och sista dagen det spelades upp (på Ljungbydagarna) Har kollat den nu. Det var för segt, man tappade handligen och ah. Det kunde verkligen varit så mycket bättre. Hade höga förväntningar av det jag sett på repen.. Men tycker det hade fått till det sjukt bra med scenen, kiosken och allt. Ah det var snyggt. =D Men vem vet? Det kanske tog sig i slutet?! Vezira kanske vet? Sparng på henne och gav henne biljetterna så hon kanske gick in och kollade klart. Haha =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0