Första "skoldagen"

Skolstarten för mig var 12.30 idag. Fick alltså ännu en sovmorgon, eller skulle fått om det inte skulle varit nått jäkla vägarbete utanför vårt hus. Jaja upp tidigt skadar ju inte, man måste ju ändå ställa om sig. =) Kom till skolan och de första jag såg var Sofie och Terese som jag inte har träffat på hundra år (ok hela lovet då) Det blev samling i mac-salen och inget jättetrevligt mottagande om jag får säga det själv. Inget om "Välkommen tillbaka, har ni haft en bra sommar?" osv. Fick våra nycklar till våra nya skåp, blev underskåp för min del. Under tiden fick man skriva ut schemat om man ville, sedan tack och hej. HAHA, 20 minuter tror jag det tog, max en halvtimme iallafall. Lönt.




Mitt schema. Det var mkt bättre förra året. 2 sovmornar. Jag är mer för att sluta tidigt... Om någon är intresserad av att se det större.. ? KLICKA HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0