Hemma igen men inte länge till

Home sweet home! Resan gick bra.. bortsett från att flyget blev 2,5 timmar försenat p.g.a att en fågel hade flygit in i motorn. Olycksfågel? =P Med buss, flyg, tåg, och bil och all väntetid blev det 13 timmar. Puh. Nu e man ganska trött. Ska snart gå och lägga mig i min EGNA säng tror jag. Imorgon blir det photoshoot med Anna om vädret tillåter. På fredag bär det av till huvudstaden.. hemma igen på måndag. Haha i Köpenhamn såg vi ett tåg mot Stockholm. Alla ba "Ah Emilia att du inte hoppar på nu? Du ska ju ändå bara hem och vända" Ah sant ju. Har inte ens börjat packa upp och imorgon innan 10.30 måste jag ha två nya packade väskor redo. Läggdaxx!


Inte en enda störning förutom på vårat plan. Awesome.


Kajsa blev handbagage xP


Äntligen var vi tillslut i luften. Jag lyckades sova bort över halva tiden =) !


Hej kalla Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0