Turkiet - Dag 1!

Nu har jag varit i Alanya några timmar. Fast vi är visst inte i Alanya... lite utanför i en liten stad kallad Kanakli (ellernått minns inte) Jo, nu körde en buss förbi med en skylt Konakli. Haha =P Sitter utanför hotellet helt själv men vi är alltså min familj, mormor och "morfar" min moster och mina tre kusiner och deras pappa. =P Vi kom hit i eftermiddags efter att ha rest hela natten. Kunde inte sova någonting förrän vi kom till flyget, sov nästan hela flygresan så det gick snabbt, skönt! :D Sedan blev det två timmars bussresa, mysigt. Haha not. Det var verkligen som en bastu - för att inte tala om hur det är ute. Hoppade typ direkt i vattnet, de ni. Värsta fina poolen bara 100 m bort. Det var riktigt varmt i vattnet, nästan för varmt. 35 grader hörde jag nått om?? Havet var inte mycket svalare.. haha låter klagande men nej! Nu kan jag bada massor :D Wihi. Jaja, nu är det snart läggdags, vi ligger lite efter i sömnen. Ska försöka skriva mer imorgon! :D Kram på er. Lite bilder jag hunnit ta idag. Haha, kul jag tog upp kameran och den typ immade igen på linsen för det var så varmt xO
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0