Turkiet - Dag 2, shoppingen.

Tillbaka från shoppingen. OMG säger jag bara. De verkligen bara flög på en, vissa kunde till och med svenska. Hade hört att det skulle vara galet så det var la väntat men ändå, herregud säger jag bara. Och folk tutar, hälsar och kollar och ahh.... Pappa var inne i stan igår och tröttnade på allas "where are u from?" frågor så tillslut han ba "from China" hahah asså xD o dom ba "aaah okkk China, nice!" typ lättlurade? När jag svarade Sweden på en av alla hundratals gånger jag fick den frågan sa han "Oh OK. I´m from Turkey" haha, NÄHE OH REALLY? :P Ahh vad mer? Fick med mig en väska och fyra armband, får bli mer imorgon, då ska vi in till Alanya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0