För trött för att komma på rubrik...

Andra dagen och nu är skolan igång på riktigt. Hade 5 nya ämnen och 5 nya lärare i 5 nya klassrum och fick 5 hemuppgifter dock var det bara 2 av dom som var lite ansträngande. Har mest fått presentera mig och lyssna på andras presentationer hela dagen. Tre av lektionerna var nämligen någon typ av valbara kurser så man va inte med sin klass, typ.

Kan dra upp lite intressanta händelser från dagen. HEHE. En lärare hade tryckt upp helt sjuka frågor. Jag fick frågan ”Om du kunde få ditt drömjobb men då inte fick sova på en vecka, skulle du ta det då?” Öh. Men frågor som ”Skulle du kunna dränka en kattunge?” och ”Skulle du kunna mörda någon? Isåfall hur?” dök upp. Okej? Udda. xD Bra sätt att lära känna folk på... En annan lärare var också lite speciell, eller hade speciella regler. Kom man försent, jaja, bara att sätta sig tyst, inga ursäkter. Läsa sms? Javisst bara ingen annan störs av det. Snus, tuggummi? Helt ok. Läxor? Näh MKT sällan, likaså prov. Räcka upp handen? Neh varför då? HAHA näh men visst, det blir nog bra =)

Efter skolan blev det stan och fika med Anni. =) Inskaffade lite nya skolprylar (tråkiga pengar), ett nytt manikyrsätt, ett puder och säkert nått mer som jag inte kommer på för tillfället. Jaja, det var lite om min dag. Känner mig övertrött, sov mindre bra i natt. ”/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0