Den stora dagen

Jaa.. som sagt vaknade vi upp till massa ny snö igår. -.- Gick endast 5 bussar ellernått i hela Halmstad men vi hade turen med oss att en av dem var den vi skulle ta. Tåget gick också som planerat. Eller vi blev stående i en tunnel i 40 min och fick sedan åka tillbaka och hoppa av vid Liseberg och sedan gå till Scandivavium.


SNÖÖÖÖ


Lång biljett?!


På plats i Scandinavium


Alcazar


Johannes Bah Kuhnke


Elin Lanto


Erik Linder


Getty Domein


Timoteij


Darin


Darin


Darin


Darin


Darin


Crucified Barbara


:)

Efter repet tog jag, Madde, Hero, Jess och Ida en buss till Halmstad. Tillsammans kollade vi på Melodifestivalen. Jaa vad ska man säga? Vi filmade våra reaktioner under kvällen. Ni kan nog inte förstå utan att se klippen men vi skrek oss hesa, o jaa jag vet inte vad. Har typ aldrig varit så nervös i hela mitt liv som innan de skulle säga resultatet. ÄSCH tänker inte ens försöka berätta. Usch vad arg jag blev när Timoteij gick vidare. Lyfte förbannad telefonen igen. Satt och drog streck för varje gång jag röstade. Blev.. dyrt. (A) Men vad offrar man inte för att bidra med en plats i Globen åt Darin?! Hiihi :D


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

sv: Men eran är ju lätt bäst!

2010-02-22 @ 17:46:37
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0