Dubbelkalas

Har typ inte suttit alls mycket vid datorn i helgen. Har haft fullt upp hela dagarna. Igår var det ju audition och sen bar det av för att fira Jenny. Idag var jag hos mina kusiner och firade Kevin som fyllde 7 år. :) Hade bara gått upp och satt och åt frukost när mamma sa att vi skulle åka om en halvtimme så där blev det lite stressigt. (A) När vi kom hem övningskörde jag första gången i år faktiskt. Kände stort behov av att träna. Mitt kort hade gått ut så jag köpte ett årskort! Nu sitter jag här. Ska snart äta och kolla på Blåsningen! :)


Kajsa och Kevin


Kevins coola tårtor


Kevins coola tårtor

Kanske laddar upp fler bilder sen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0