Lite bilder från i fredags

Är kvar hos Ida i Halmstad. Just nu är hon och tränar småbarn så jag och Madde sitter här helt själva, hhaha xD Ikväll tar vi bussen hem till mig. :) Tänkte ladda upp lite bilder från i fredags. Måste även berätta om vårat dramatiska äventyr innan tågets avgång. Alltid får man uppleva nått nytt. x)

Tidigt på fredag bar det av till Halmstad. Min buss skulle vara framme 8 min innan tåget som jag och Ida skulle med skulle avgå. Min buss fick alltså inte vara försenad. Hade direktkontakt med Ida sista biten och enligt hennes beräkningar skulle vi hinna precis. Sen blev tåget 5 min försenat så det var helt lugnt. Bussen passerade Centralen, men stannade inte? HAHA. Jag glömde trycka på stoppknappen så den bara fortsatte in mot stan. Ringde Ida och hon kutade efter bussen. Jag skulle typ inte hitta dit själv så hon var tvungen att hjälpa mig. Bussen stannade tillslut på Österskans och jag fick en snabb vägbeskrivning av en passagerare. HAHA. På något sätt lyckades jag och Ida springa om varandra men hittade tillslut varandra och kutade allt vad vi hade. Det slutade med att vi kom in på perrongen samtidigt som tåget rullade in på spåret. PUH.


Hahaha, det var inte vår idé att sätta oss utan de som jobbade där ba "aahh kom o sätt er"


Darin!


Innan signeringen blev han intervjuad :D


Som sagt, mysig signering! :D


Haha, inte den bästa bilden kanske men hihihi :D


Kitty från Andra Avenyn typ jobbade där.


Här inne fick man inte ta kort


Mc Donald's har blivit en tradition efter vi har sett D' x)


Jag och Jesssss :D


Sen kom Alcazar och signerade, hahah... Tog deras autografer så jag kunde ha deras affisch som ett skydd runt Darins x)


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Vilken buse du är! Utnyttjar Alcazar på det viset, trodde bättre om dig!!! ;)

2010-02-21 @ 18:53:06
URL: http://nicolinafina.blogg.se/
Postat av: Terese

ååh, Kitty hade jag ju med velat träffa -.-

2010-02-22 @ 14:37:37
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0