Malmö med Anni

 
Igår var jag alltså i Malmö med Anni (Alfred hade ju som sagt vunnit biljetter till genrepet) Vi åkte ganska tidigt så att vi skulle kunna gå på signeringarna med. När vi kom till köpcentret Entré tog det inte lång tid förrän de som jobbade där hälsade på mig. Ofta de var samma "personal" som i Göteborg. Haha. Först kom Kitty från Andra Avenyn och ba "Men heej, dig känner jag ju igen" o sen kom en annan och ba "Men hejsan, är du här igen? Du åker runt på Melodifestivalen? Vad kul!" Ändå av alla människor de träffar, lite kul. x)


Det blev Annis första tågresa (men inte min)


HAHA


Anni och Kitty :) Vi satt och snackade massa med henne, haha kult.
 
  
 
Haha vi strävade efter att ta kort med alla, men orkade bara 4/5.

 
   
Kul att vi verkligen tog allas autografer också. Alla trodde vi var fans till just dom så var vi inte fans till någon xD


HAHA, neehmen vad tar hon kort på?


På plats ;)


Sibel. Cool bild tycker jag. Häftig show =)


Lovestoned


Pernilla, ganska tråkig låt I slutet av hennes nummer var det ett konfettiregn. De hade inte provat det innan så de visste inte om de hann att städa mellan låtarna, och de hann de inte så de fick stå och dammsuga i flera minuter. Undra hur de ska lösa det. x)


Peter

Vi gick ifrån genrepet redan kl. 21, så vi hann bara se alla uppträdanden, sen inget mer. Asså ofta vi gick så tidigt. Ganska onödigt. Tåget gick 21.48 och det kryllade av taxibilar utanför arenan. Tog bara ett par minuter att åka till centralen så sen fick vi stå där och vänta 45 minuter. Smart, men okej. :)


Kommentarer
Postat av: Emilianirene

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-01-27 @ 19:59:54
URL: http://emilianirene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0