Tredje februari

Idag känns det som jag inte har gjort nått annat än att gå. Det kom massa snö inatt så gå var typ det enda sättet att ta sig fram på. xD Började med att gå till tandläkaren som jag hade tid kl. 8.15 hos. Det var typ inte skottat någonstans, jättejobbigt! Haha. Kul när man kom in till stan och såg andra dra sig framåt. I början kände jag typ mig som den enda som var ute. xD Väl framme tog de först bort lite tandsten, sen fick jag vänta på en annan som skulle "laga" mina tänder. Asså nej inte hål! Typ igår när jag bet på ett knäckebröd gick en bit på min tand av, fast inte på tanden utan "plasten" som är för gluggen. Asså orka att jag ens försöker förklara. xD Skitsamma! Kom till skolan strax efter 9 och hade i stort sett bara engelska, sen slutade vi :)

  

Påväg hem såg jag värsta lilla söta fågeln i ett träd. Den verkligen ba satt där och blev inte ens rädd när jag kom nära. Önskar så att jag hade haft kameran med mig. (mobilbilder nedan) Tänkte typ gå och hämta den och gå tillbaka men snön hindrade mig. Sen kom Adam. Han skrämde den så den bytte träd. Jaja. :P

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0