Val :S

Oj vad denna dagen bara försvann. Fast jag kom hem senare än vanligt för nån var och pratade om våra val inför tvåan. Tre val ska göras. Först bild/musik. Då tar jag lätt bild! Sen Fotografisk bild A som nått tillval, också lätt val för jag vill inte läsa historia eller mer engelska. Sista, som är det induviduella valet är jag inte riktigt säker på vad jag ska välja. Nu har jag spanska. Det är ju tråkigt, men bra lixom! Funderar ändå på att ta typ webbdesign eller digitalt skapande ochh verkligen bara GLIDA igenom allt, för engligt vad kurserna innehåller kan jag redan allt känns det som. HM. Måste tänka!

Resten av dagen har typ bara suttit och kollat på massa coola kameratillbehör. Handlade lite. Fem filter och ett motljusskydd. Hihihi fett kuul =) har också letat efter nån typ av ljudinspelare som kan ersätta det dåliga ljudet på min kamera. :)





Hej, ni missade väl inte MP1 i Smålänningen idag? ;)

)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, jag vet faktiskt inte!

Går ju i idrottsklass, så vi provar på allt möjligt :)

Ridning, curling, golf och allt annat typ haha :)

<3

2010-02-10 @ 20:47:10
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0