Back in school

Tänkte först inte blogga idag eftersom jag inte har några bilder från dagen men slänger in några gamla sen kanske. Var tillbaka i skolan idag. Vaknade konstigt nog jättepigg. Mamma körde mig till skolan. Anna och Anni joinade, det var såå kallt ute. Började med spanska som följdes av engelska, svenska, matte. En GKO lektion hade poppat upp på schemat från ingenstans men det visade sig vara ett misstag, 20 minuter av den ska flyttas, resten ska bort. Detta innebär att vi slutar 14 på torsdagar med. Slutade tidigt eftersom läraren inte hade hunnit planera lektionen men fick ändå sitta kvar och vänta få Sofie. Vi tränade sista dagen innan lovet, så varför inte träna första efter lovet också? Haha. :D Fikade med några klasskompisar i väntan. Kom hem, duchade, tv, måla naglarna. Packa också för imorn bär det ju av till huvudstaden con Ida. *taggad* =D

 
Coola Ida och jag sommaren 2009                     Anna, Anni och jag sommaren 2008


Kommentarer
Postat av: Hero

Hoppas ni får kul=) ta bilder! :D

2010-01-08 @ 00:09:58
Postat av: Terese

Skulle vi sluta tidigare iallafall på torsdagar? ;O :D

2010-01-08 @ 18:44:15
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0