Med Anna

  

Dagen spenderades med Anna. :) Var först hos henne men sen drog vi hit och kollade lite i mitt bildarkiv. Haha. Alltså på bilder i min dator. Jag har alltid varit den som dokumenterat... jaa.. ALLTING! Har lyckats ta över 10 000 bilder på tjejkvällar och bara vanliga dagar då vi umgås genom åren. O vad ska man med bilderna till om man aldrig kollar på dom?! ;) Hjälpte även henne med en grej i Photoshop. Tänkte dra till gymmet, men vi gick en promenad istället, men det var aaaaaskallt. Vi typ dog. Passade även på att ta lite nya bilder till mitt arkiv. XD




Kommentarer
Postat av: Digg

Great .Now i can say thank you!

2011-01-19 @ 16:44:32
URL: http://digg.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0