En kall snabb tisdag (haha öh)

OJ vad denna dagen bara rusade iväg. Blev väckt till "Det är -17 grader idag." Då känner till och med jag mig omottiverad till att stiga ur sängen. En halv minut innan jag tänkte väcka pappa och tvinga honom skjutsa mig till skolan fick jag ett mess från Anna "Tja, vill du ha skjuts?" Tack för det! :D

Första lektionen var matte men ersattes av idrottsprov. Hade gått in för MVG. (HAHA) Kan man inte det praktiska får man göra det bästa av teorin lixom. xD Haha, tyvärr blir det nog bara ett VG. Orienteringsfrågor och badmintonfrågor hade tillkommit, saker som nämts på lektioner. Ofta man kommer ihåg sånt ett halvår senare. JAJA :D

Det var så sjukt vackert ute idag. Solen sken och snön glittrade. Bad pappa lämna min kamera i skolan påvägen till jobbet. Dock hann solen gå ner. Mobilbild nedan så det framgår verkligen inte alls hur fint det faktiskt var. Hoppas det blir lika fint imorgon, då hinner jag fota för jag slutar 11! :)


Påväg hem från skolan med Ida, Anna och Anni :)





Nu ska jag till gymmet med Ida och Anna. Anni dissar. Hon ska börja på ett annat gym. Men kanske får vi med oss Malin, eller Aron, eller jaa.. många som sägs ska börja ju. Haha =) Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0