Halmstad och Skummeslöv

Igår och iförgår var typ de första dagarna på hela lovet jag inte gjorde något speciellt alls. Skojar inte, jag gjorde verkligen ingenting men efter ett fullspäckat schema behövs sådana dagar också. :) Idag bar det av till Halmstad på morgonen. Mina kusiner (på pappas sida) var nere i stugan så träffade dom. Dock var det inte så länge sedan den här gången men brukar bara bli att vi träffas några gånger varje år. Jag och mamma tog oss en shoppingtur på Eurostop. Jag hittade två t-shirtar, en kofta och tre par leggings. Allt på rea! :) Efter det åkte vi till Skummeslöv där de var släktkalas. Vi firade mammas kusin Madde som fyllde 25 här om dagen :) Sitter här nu, ganska nyss hemkommen och är fett trött men var uppe ovanligt tidigt idag ju så ska nog snart krypa ner i min säng och sova!! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0