I´m Back!

Tjaaoo! Nu är jag hemma igen efter en väldigt äventyrlig helg. Det har varit awesome verkligen! Det började då i fredags när jag och Anna åkte till Östra Stranden i Halmstad och bara låg och pressade. Tro det eller ej men Anna fick faktiskt ner mig i vattnet också. JAG BADADE! Årets första dopp! Haha ;P Bildbevis kommer! Vid 16-tiden åkte Anna hem och jag blev kvar. Farmor och farfar kom ner till stugan på kvällen så vi grillade lite o så.

På lördagmorgonen gick jag upp tidigt och tog tåget till Göteborg. Åkte från stekande sol och säkert 25 grader. Sen var det typ;

Falkenberg: Ingen sol längre, Varberg: Mulet, Mölndal: Hade regnat, Göteborg: Det regnade.

Åh typiskt! Men men.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0