Hemma - bilder från tjejkvällen

Då var man hemma igen. Det är galet varmt, men jag klagar inte för snart försvinner visst det fina vädret. Jag och Anton tänkte åka och bada typ hundra gånger men det blev inte av. Haha. :D Har släpat med kameran sedan jag åkte till Halmstad i förgår. Hur många bilder har jag tagit? Svar 0. Hahaha. Ajjaa har iaf lite bilder från tjejkvällen att dela med mig av.


Först kom Anna och Elisabet.


Efter massa snack gick vi ger till stan och käkade pizza!


Efter en heldag som hundvakt hittade även Ida hit :D


Vi spelade lite Geni. Behöver ju inte ta upp resultaten. (Ne jag förlorade inte men vill inte hänga ut Elisabet) haha nehdå!


Vi kände för en liten promenad sådär vid 1-tiden x)


Haha <3


Hopp!


WE


Typ vid.. tre ellernått startade vi Alice i underlandet men jag tror vi alla somnade ganska snabbt och vaknade till eftertexterna. Haha fail. På morgonen såg vi Sebbe. Ganska meningslös måste jag säga... :P

Men det var en awesome kväll ;D Tack mina grils! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0