30/7 - Helsingborgsfestivalen

Strax efter 12 började resan till Helsingborg med Anni, mamma och Alicia. Kändes lite så jättekul eftersom regnet verkligen öste ner. Nicolina som bor där sa att vädret inte var bättre i Helsingborg heller. Ungefär halvvägs så klarade det iallafall upp och vi klarade oss undan från regnet större delen av dagen. När vi kom fram till scenen var det inget folk alls men sedan började Lovestoned och Star Pilots (som jag för övrigt är så sjukt trött på) repa så då började några dra sig dit. Vi hade inget bättre för oss, Anni och jag, så vi drog också dit. Rep efter rep. Jaa alla artister utom Darin repade. Eller, kanske inte Linda Bengtzing och Velvet heller. Ja ja här kommer lite bilder från dagen :D


Jag och Anni i bilen :)


Spanade in vakterna. Några var samma som förra året. Skönaste vakterna där ju! Hahaha <3 Vi blev värsta kompisar med dom förra året. Lärde dom en dans och Issa bröt arm och massa.


Vänta vänta... :)


GAH spelar ingen roll var jag är så är dom också där... -.-


För ovanlighetens skull kom Darin redan som den andra artisten. Kändes helt fel, man hade inte alls hunnit förbereda sig. Han brukar ju verkligen ALLTID vara sist. Dock hade jag lite i tankarna att han kanske inte skulle vara sist eftersom han skulle vidare till Malmköping som ändå ligger en bra bit från Hbg.




Haha mitt under Viva la vida bara spang det in någon och bytte mick mitt när han sjöng. xD


















Alice


Play


Lovestoned


Velvet och Linda Bengtzing


Amy Diamond (När ska hon växa upp?!)


Dagens överraskningsartist. Sean Banan. Suck. Haha tänkte att det kunde vara typ Eric Saade ellernån för han var där igår så bara kom han. Palla. =P PS. Vakten i hörnet känns bekant för någon kanske?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0